domingo, 7 de junho de 2009

Neura n° 335 - Pelo menos um SMS

Yritän kirjoittaa tänne ilman paljon siitä, mitä sammuu. Postin talo on vasemmalla on räätälöity aikaa, mutta nyt. A super uskalla kirjoittaa ja lukea sitä täällä, mutta en voi mennä. Yksi asia, josta olen oppinut vuosien hoidon: aina aikaa. Toinen asia myös aina ratkaisemaan asioita, jotka vaivaa meitä alusta. No, olen huolestunut, levoton muutosta, muuta toivoa ilman syytä, mutta olen todella järkyttynyt. Olen mielettömyyteen, että häiriö, ei kiellä, olen levoton, kärsimätön ja liian ankara minua. Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh. Joka tapauksessa ..... En halua ymmärtää minua, vain kirjoittaa, että exorcisar Neurobion. Kaipaan, olen valmis keskustelemaan, mutta ehkä tämä on puhdasta turvattomuutta oikeassa? Tänään olen saanut vähintään yhden viestin, mutta ei. OK, jos uusi oppi on, että ennen kuin puhun minun tyytymättömyyttä. Joskus luulen liioitella asioita, mutta en näe mitään vikaa yrittää lähteä asioita, miten haluan.

Nenhum comentário: