quinta-feira, 21 de maio de 2009

Neura n° 324 -Nu eerlijk gezegd deel ik niet de taal

Nu eerlijk gezegd deel ik niet de taal, maar moet worden uitgesloten. Klinkt neurotisch, maar ik wilde een beetje meer aandacht. Natuurlijk, dit is zeer goed, maar je wilt altijd meer veranderen. Niet echt veel, zoals telefoongesprekken, berichten, ongeacht. Soms denk ik dat de andere kant en krijgen minder, maar sommige dingen niet alleen afhankelijk zijn van mij. Ik ben blij, ik ben blij, maar ik wil meer !!!!!!

2 comentários:

Juliana disse...

Não se entendi direito. mas:


Als u wilt dat er iets gebeurt recht, bouwmarkten. Niet te bekeren, te plakkerig, soms mensen nodig hebben om dat initiatief. Ik ben gelijk aan u, altijd pekoe te doen en te stoppen verwacht anderen weer de andere.

rs

te amu

Maria Júlia disse...

Espero, que aí esteja escrito: Ai, que linda, a Majuzinha fez uma patezada pra mim sexta, que deu um puta trabalho, apesar dela ter se divertido muito, e eu não falei nem uma palavra do super evento... Muitos beijos...INGRATA !!!